Monday, February 6, 2012

Penatnya!!!!!!!


Siang malam kelaz....penat juga belajar nie an...aduhhh muet mcm mane nie..dahlah BI aku memng parat2 hidung je...takut juga bila tiba mase exam muet nant...boleh ke aku buat yg terbaik..bila fikir balik kesian tengok mak gan ayah, dah lah yuran muet sekrang mahal klau2 aku x boleh wat yg terbaik mesti mak gan ayah kecewa an...tusyen muet pun aku pergi..yelh an orang x pandai memng mcm nie kne ambik tusyen..yuran tusyen pun dah smpai beratus...aduuuhhhh memng kesian dgn mak n ayah..semua mintak at d'orang..kadang rase malu pun ade nak mintak...final projek pun 1 halll nie semua nak guna duit...harap2 ape yg aku lakukan tuk sem nie tercapai dgn cemerlang dan dpt berkat dari Allah ...memng sem 6 sem yang paling penat aku prnah lalui....tapi aku kene tempuh juga walau mcm mane pun....trima kasih sngat at fmly yg selalu bagi semangat....Klau ade rezeki lpas nie pika kerja insyAllah pika akan tolong ayah & mak...rengankan beban mak gan ayah....pika x nak dah tengok mak gan ayah kerja penat2 cari duit tuk kiteorang....insyAllah 2 janji pika pada mak gan ayah..... :)



Bersama adik yang selalu ada saat aku memerlukan!!!!!