Saturday, May 19, 2012

Andai itu takdirnya!!!!!!!!!


Tinggal lagi sehari je keputusan Akhir nak keluar...adekah aku snggup melihatnya??
sesungguhnya aku dah wat yang terbaik untuk diri aku dan famly..
doa kedua ibu bapa yang sangat aku perlukan..semoga ianya dipermudahkan...
kalau ini bukan rezeki aku..insyallah aku mampu terima semua/ape yang Allah yang telah berikan..
mungkin aku akan mencuba untuk buat yang terbaik di lain hari..
Mencari 1 kejayaan atau mencapai 1 kejayaan bukanlh senang.
Ia memerlukan bnyak pengorbanan untuk kita mencapai 1 kejayaan itu...
jadi sebagai seorang yang inginkan kejayaan..kita perlulah menyahut cabaran tersebut..
bukan mudah untuk kita berjaya untuk mencapai 1 sasaran dengan mudah...
usaha itu perlu jangan mudah untuk menyerah...selagi perang belum bermula.... ::)




                                             Allah Jangan dilupakan walaupun sedang bergenbira :)
                                                                             insyallah