Friday, May 18, 2012

Ericsson!!!!

Assalammualaikum...
ishhhh...rasenya lame sngat x update blog nie..mungkin bnyak sangat urusan yg lebih penting...hehehehehe..
sekarang aku dah boleh rehat ckit...sbb aku dah tamat belajar...mcm x caye aje dah genap 3 tahun aku sebagai pelajar Politeknik Merlimau Melaka yang tercinta..hehehehe..tpi keputusan Akhir belum lagi Keluar..harap semuanya okeylh...erm Semalam bru aje aku balik dari cyberjaya...ade khurus ericsson...hehehehehe..memng best sangat2..2 hari at sane mcm2 bnda yang kite owng belajar....thanx pade kwn2 semua....semalam hari last untuk kite jumpa..sedih sangat2 mase nak berpisah semalam....bnyak kenangan yg kita lalui bersama selama 3 tahunkan.....harap sangat2 konvo nanti dpt jumpa semula dengan korang... :)


                   
 Kenangan yang tak akan aku lupakan... :)