Wednesday, June 6, 2012

budak x paham bahasa!!!!!!



Boleh x nak remove die dari fb sy....ko buat salah at owng lain tpi minta maaf at owng lain.....tolong jgn tepon aku, jgn msg aku n jgn chat gan aku...lgi senag nak faham jgn kacau aku....kenapelh aku kene terlibat dlm hal cinta korang..aku nak tenang aman boleh x...aku dah maaf an ko..jdi x yahlh nak minta maaf beribu2 kali...buat aku takut je gan ko adelh..x payahlh nak kwan gan aku..selama nie pun kita x pnah pun berkawan...jdi tolong jauh an diri kau dari aku....daripada aku wat ko sakit ati, lebih baik jauh an diri....kau dahh buat kwn aku mcm 2, lepas 2 senang-senang je ko nak kawan gan aku....tolonglh x an aku nak pisang berbuah 2 kali....x an aku boleh terima kau senang mcm 2 je an...aku bersyukur masih ade deria tuk melihat dan mendengar ape yg ko lakukan..tu semua sudah cukup...walaupun ko sudah berubah, tpi perubahan ko bukan untuk kau tunjukan at aku..tpi pada Allah..tunjukkan perubahan bahawa kau tidak melalukan fitnah2 sebegitu....yg boleh menjatuhkan aibb seseorang..masyAllah....berubahlah kerana Allah kerana disitu tinggi ganjarannya....Amin :)