Tuesday, July 17, 2012

Sebelum Berpuasa 1



Assalamualaikum...sebelum tu aku nak bagi tahu yang sebenarnya aku tak bape pandai nak cite, tapi keinginan nak bercerita tu ada..jadi sebelum kene kritik atau comen dengan owng yg terdekat baik aku bagi tahu awal-awal....lari dari tajuk pulak an..okey sebelum menyambuat bulan Ramadhan yang bakal menjelma x berapa hari lagi nie, banyak juga aktiviti yang aku lakukan...yelah an untuk menghabizkan waktu bersama rakan-rakan dan famly tercinta..walaupun bekerja mase untuk kawan-kawan gan famly mestilah diutamakan juga...walaupun kawan-kawan aku semuanya bz, tapi aku pujuk juga diaowng keluar..hahahahaha teruk x aku..sampaikan aku suh d'owng ambik cuti semata2 nak ajak d'owng kuar...tapi jangan risau d'owng semua spoting...memang sekepala macam aku lagi pun sejak je habiz poli k'owng memng x jumpa jadi aku carilah masa dan waktu yang sesuai untuk ajak d'owng nie kuar..memanglah mula-mula tu ade yang kate x jadi tapi bila dah dipujuk ape lagi semuanya setuju..walaupun k'owng hanya main boling tapi 2 pun dah rase happy sangat mane taknya seorang main 3 set memng enjoy gile..tapi yang paling sedih ade sorang kawan k'owng yang x dapat join sebab rumanya jauh..x pe2 lain hari an ade masih boleh kuar same-same lagi....hehehehehe




                          

bukan main lagi sempat lagi nak bergambar....okey dari kiri lila,eqa,teha n aku..
sory matun x dapat nak join sekali  :(
k'owng main at mahkota prade..waktu nie time berkerja jadi owng pun tak ramai mcm biasa...
tu yang berani berposing2...kalau x segan mak ai...hehehhhehehhe



Nie nak main boling ke nak bergambar...kadang2 aku sendiri pun x paham..kejap-kejap bergambar..



Ade gaya tak cara aku main..hahhahahah bila tengok balik macam ganas je aku main kan..
rasenya bukan macam lagi tapi dah memng terbukti ganas...hahaaha



    kenangan aku gan lila...lepas nie lila dah jadi owng JB..nampaknya lagi jaranglah dapat jumpakan..
tapi harap-harap bila die cuti die balik lah melaka an...jangan lupa awk tu masih owng melaka taw..




              Kate pun kawan sehati sejiwa..jadi mulakan permainan dengan markah yang same...hehehe


    


Nie markah untuk set yang last...hahhahhaaha semua 90 keatas..aku je 83..nampak sangat bola banyak ke longkang..tapi kami semua enjoy sangat-sangat...bila lah dapat keluar macam nie lagi kan..walaupun sekejap tapi nampak kegembiraan kawan-kawan aku kan...memang teryata selain dari keluarga dan saudaramara d'owng lah salah satunya yang sentiasa ade untuk aku time senang ataupun susah..rindu tersangat-sangat at u All...