Monday, September 24, 2012

Konvo :)

Assalamualaikum...

Sebuk sangat sampai x ade mase nak update blog...hehehehe..rase2nya x adelah sebuk sangat..kerja pun x ade duduk umah je kut, jadi penganggur x bertauliah..aiii mcm lari tajuk je an...okey kita balik pada tajuk asal.. aku nak cite KONVOKESYEN yang ke 11 Politeknik Merlimau Melaka mcm tak caye ye aku dah habiz belajar, sekarang tunggu untuk konvo...ingat lagi time mula-mula masuk poli kalau berborak dengan kawan mesti ade terselit bilalah kita nak konvo an..tapi sekarang mase 2 tiba juga..3 November 2012 mase yg aku tunggu2kAN Selama ini mendapat diploma setelah penat belajar selama 3 tahun :) ... Kawan-kawan ramai juga yg tanya tak mohon degree k?? ermm x mohon pun..buat masa nie nak kerja dulu, tolong ayah dan mak..insyallah kalau  kewangan cukup baru mohon...yelah an kita bukan orang senang cukuplah mase diploma semua guna duit ayah dan mak x terkira rasenya pengorbadan d'orang...lebih-lebih lagi mase diploma memng x buat pinjaman jadi asgment, final projek, duit makan, duit rumah sewa, duit untuk enjoy, duit kamsis n mcm2 keperluan masa belajar semua guna duit ayah n mak...memang tak terkata nilainya sehinggalah aku habiz belajar..jadi insyallah kalau dpt sambung nanti biarlah guna duit titik peluh aku sendiri..
okey dah x nak sedih-sedih..hehehehehe yg penting aku dah nak konvo..buat kawan-kawan yg dapat sambung stdy sekarang belajarlah rajin-rajin ingat pengorbadan ayah dan ibu yg tidak terhigga :)